Már megint valami bicskanyitogatóval rukkoltak elő a Jenner nővérek, akiket jól láthatóan egyáltalán nem zavar, ha enyveskezűnek vagy egyszerűen csak idiótának titulálnak a celebvilágban. A lányok Kendall + Kyle néven futó márkája dobta piacra azt a “vintage póló” kollekciót, amire olyan halott és élő hip-hop illetve rock ikonok fotóit nyomták rá, mint Notorious BIG, Tupac Shakur, a The Doors vagy Ozzy Osbourne.
Ez a húzás pedig több szempontból nevetséges, kezdve azzal, hogy a Kardashian-Jenner klán miatt lett ciki alteros pólóban járni, bár ebben az esetben nemcsak a zenészek híressé vált fotóit nyomták a 125 dollárra, kb.33 ezer forintra beárazott pólókra, hanem a saját Insta-képeiket is, amivel végképp nem értjük, hogy mi lehetett a céljuk.
Biggie Smalls (Notorious BIG álneve) anyja, Voletta Wallace pedig egyenesen tiszteletlennek, undorítónak és kizsákmányolónak nevezte az esetet Instagram oldalán. De Ozzy Osbourne felesége, sem ment el szó nélkül a kollekció mellett: “Csajok, még nincs jogotok zenei ikonok arcát felhasználni. Maradjatok annál amihez értetek...a szájfényeknél” - tanácsolta Sharon Osbourne. A kommentelők se kegyelmeztek a lányoknak, többen nem értették, hogy mi vintage van az ikonikus képek lenyúlásában, míg mások abszurdnak és sértőnek találták, hogy a lányok a fekete kultúrából akarnak hasznot húzni.
A nővérek a nyomás hatására a közösségi oldalukon kiadtak egy nyilatkozatot, amiben elismerték, hogy a pólókoncepció nem volt jól átgondolt és a tanultak a hibákból. Június 29-én már le is vették a webshopból a pólókat. “Nincs olyan, hogy rossz reklám és sajnos ez az eset tökéletes példa erre... Gondolj csak bele, hogy más vállalkozásoknak mennyit kellene fizetniük egy ilyen jellegű média és PR megjelenésért” - mondta a CCN riporterrének a celebmárka-stratégiákra specializálódott Phil Pallen, aki szerint csak átmeneti károsodást okozhat az új baklövés a Jenner márka életében.
A szakértő arra is kitér, hogy míg a Kardashian-Jenner banda legtöbb tagja agyatlan pletykáknak köszönheti vagyonát, addig a 21 éves Kendall Jenner legalább próbálkozik és nevet szerzett magának a divatiparban az elmúlt években. Sőt, nagy eséllyel kitörhet és függetlenedhet is a Kardashian-Jenner csapattól, mivel a saját neve is önálló brand lett az elmúlt években.
2016-ban például 10 millió dollárt kifutózott és kampányolt össze, amivel a világ harmadik legjobban kereső modellje lett a Forbes szerint. Bár Chris Gay, a President of The Society Management elnöke szerint a luxusmárkáknak sem kellett kétszer elmagyarázni, hogy miért járnak jól a több millió követővel bíró Kendall Jenner leszerződtetésével. Kendall és Kylie Jennernek összesen 44,6 millió Twitter követője és 177,7 millió (!!!) Instagram követője van, ami miatt félelmetes “hatalom” van a kezükben, gyakorlatilag bármit el lehet velük adni, de még választást is nyerhetnének ha akarnának. De talán ennél is kegyetlenebb, hogy az úgynevezett szelfigeneráció szemében Kendall Jenner egy olyan példakép, mint azok az arcok, akiket az általa “tervezett” pólókon utasított saját maga mögé.
forrás: www.divany.hu
A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.
Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.
A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.
A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.
Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”
És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.
Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.
„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.
Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős
Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?
forrás: www.origo.hu
A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.
A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.
forrás: hvg.hu
Trendi, ejtett vállú felső egy régi pólóból: 5 perc alatt kész
Keress egy régi pamutpólót, és gyárts belőle divatos felsőt percek alatt, varrás nélkül!
Egy bő, ejtett vállú felsőt sportosan, vagy akár elegánsan is hordhatsz. Ez a fazon visszafogottan szexi, és minden alkaton jól áll.
Nézd meg, hogyan készíthetsz egy egyszerű T-vonalú pólóból percek alatt divatos és nőies felsőt!
Ejtett vállú felső házilag
Biztosan a te ruhatáradban is lapul olyan pamutpóló, amit utcára már nem vennél fel, de nagyon tetszik a színe, mintája, vagy bármi egyéb jó tulajdonsága kallódik el a szekrény mélyén. Jó hírünk van: ez a tökéletes alapanyag egy ejtett vállú felsőhöz.
Vedd fel a pólót, és mindkét oldalán jelöld be egy tollal a nyakrészen, hogy hol szeretnéd, hogy kezdődjön a felső. Érdemes az egyik oldalon valamivel nagyobb távolságot hagyni a nyakad és az anyag között. Fogj egy ollót, a pólót pedig terítsd ki magad előtt valamilyen vízszintes felületen.
Használd ki a téli hosszú ujjú pulcsis időszakot, és gyárts rá trendi könyökfoltot! Nagyon egyszerűen elkészítheted.
Vágd ki félkör alakban a két berajzolt pont közti részt, követve a póló eredeti nyakrészének vonalát. Ha megvagy, húzgáld szét egy kicsit az anyagot, de vigyázz, hogy ne szakítsd el!
Hosszú póló esetében az aljából is levághatsz néhány centit, amit a nyakhoz hasonlóan szét kell húznod, meg kell nyújtanod - így még jobban fest majd a végeredmény.
forrás: www.retikul.hu
Most már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót
Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.
A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.
Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.
Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.
Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén
A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.
Hillary kollekció
Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színe dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik
Trump pólók
A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.
Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images
A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.
Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.
forrás: www.24.hu
Bud Spencer emlékére
Carlo Pedersoli, azaz Bud Spencer halála miatt idén a szokásosnál is többen látogattak el a már hagyományos Spencer és Hill Fesztiválra, ahol a rajongók személyes üzeneteiket is elküldhették a két színész családjának, és ahol nem részegen dülöngélő tizenévesek, hanem babon és sörön élő családok adták a fesztivál magját.
Mini közvélemény kutatásunkból az is kiderült, hogy a Nincs kettő négy nélkülés a Különben dühbe jövünk című filmeket kedvelik a legtöbben, de a Banános Joe is csak kevéssel maradt le az első helyekről.
A tábor csúcspontját pedig a már visszatérő vendégneki számító, szintén 10 éves Spencer Hill Magic Band fellépése jelentette. A koncert elején a tagok is elmondták néhány gondolatukat Spencer haláláról és utalva hősük utolsó szavaira, Grazie! feliratos pólókban játszottak.
A hangulatra jellemző, hogy a fesztiválokon megszokott, dülöngélő részegek helyett itt inkább csendesen babozgató-sörözgető családokba lehet beleftuni, így a rendezvény alternatívát szolgáltatott a békésebb vérmérsékletűek számára is a júliusban még jobban beinduló fesztiváldömpingben. A találkozó így akár a családos emberek VOLT-jaként is jellemezhető, de persze a Puffin Marmalade-pólós húszasok, és a szabadtűzön főtt pörköltek negyvenes, ötvenes királynői is megtalálhatóak voltak Velencén.
"Kedves Carlo! Köszönöm neked a gyermekkoromat. Az örökséged mindig élni fog."
forrás: www.hvg.hu
Több mint ütős volt a Walking Dead vérgyűjtő standja
A Blood Store következő állomása a KÖKI Terminál volt, február 11-én csütörtök reggel nyitottak, de aznap még csak fotózkodni, és kvízt lehetett kitölteni ajándékokért. Maga a véradás pénteken, február 12-én volt 12-19 óráig. Vérért cserébe bögrét, pólót, tollat kapott a rajongó. Egy korábbi ilyen akciónál - a budapesti Árkádban - volt, aki kétszer is akart vért adni egymás után, hogy több ajándékot kapjon.
A véres akcióról eltérő vélemények születtek a neten. Volt, aki kifejezetten ízléstelennek, és volt, aki viccesnek és ötletesnek találta a kezdeményezést. Mindenki döntse el maga, hogy melyik táborba tartozik! :)
forrás: www.origo.hu
Fehér pólót kaptak a Magic Mike-plakátok Ausztráliában
Nagy felháborodás kísérte Ausztráliában, hogy a buszmegállókba kihelyezett Magic Mike plakátok meztelen férfitesteire fehér pólót applikáltak. Egyes hozzászólók szerint ez egyszerűen bűn az emberiség ellen, és felháborító, hogy cenzúráznak egy plakátot. Több buszmegállóban ugyanis Channing Tatum, Joe Manganiello, Matt Bomer, Adam Rodriguez és Kevin Nash a farmerhez fehér, testhez álló pólóban feszít.
A felháborodás után a Mirror írta meg, hogy a pólós plakátokat speciális papírra nyomták, ami éjjel nem látszik, és sötétben a fiúk félmeztelenek, nappal pedig pólósak.
Egyébként valószínűleg teljesen értelmetlen a pólókkal variálni, a film így is, úgy is szinte csak nőket érdekel, a jegyeladások szerint a filmre 96 százalékban nők vettek jegyet. Channing Tatum szerint a filmben azt mutatják meg, hogy a férfiakat is ugyanúgy lehet tárgyiasítani, ahogyan azt a nőkkel szokták megtenni egy-egy film kapcsán.
forrás: index.hu
24-féleképpen hordható póló
Április 29-én hivatalosan is piaci forgalomba kerül a Kickstarter jelenlegi legnépszerűbb projectje, a 24 féleképpen hordható felső, ami az izraeli székhelyű tervező, Tamara Salem a fejéből pattant ki még tavaly nyáron. Salem és üzlettársa, Barak Kirschner miután legyártottak néhány prototípust és túl voltak a fáradalmas szabadalmi bejegyeztetésen az Egyesült Államokban, úgy döntöttek, hogy Kickstarteren kalapozzák össze a Morf névre keresztelt márka beindításához szükséges 25.000 dollárt (kb.7 millió forint), aminek húsz százalékát már a feltöltés utáni első 48 órában összedobták nekik a támogatók.
„Szinte véletlenül jött az ötlet. Egy barátom születésnapjára szerettem volna varrni egy felsőt és volt egy tétova gondolatom arról, hogy egy többrétegű felsőt csinálok fekete előlappal és fehér hátlappal. De csak mikor már valóban a kezemben tartottam a pólót, akkor jöttem rá, hogy milyen sokféle lehetőség is rejlik ebben. Hiszek benne, hogy a divat mindig a változásról szól és arra buzdít minket, hogy újra feltaláljuk magunkat. A Morf nemcsak egy felső, ez egyfajta hozzáállás" – mondta a huffingtonpost.com riporterének a designer, aki szerényen elegánsnak, praktikusnak és játékosnak nevezte az általa készített ruhadarabot.
A poli-pamut keverékanyagból készült kifordítható darab egyik érdekessége, hogy ezt a sok variációt úgy oldotta meg a tervező, hogy semmilyen bonyolult kapcsot, tépőzárat, gombot vagy cipzárt nem használt a készítés során. A márka már tervezi egy sportkollekció valamint egy férfi- és egy gyerekkollekció piacra dobását is, de jelenleg még csak az első ezer darab pólón készülnek túladni, 80 dollár (kb.22.520 forint) per darab áron. Mi nem igazán vagyunk elájulva a farmerrel és szoknyával, illetve lapostalpú cipővel és magassarkúval is könnyen kombinálható darabtól, de döntse el ön, hogy mit gondol az időnként valóban hasznos ötletről. Menőnek találja, hogy akár többször is felveheti ugyanazt anélkül, hogy mások gyanút fognának, vagy inkább cikinek és unalmasnak találja az egyszerű szabású pólót?
forrás: divany.hu
Betiltották a pólókat, amikre Kurt Cobain búcsúlevelét nyomták
Az Etsy.com oldalon valamiért jó ötletnek tartották olyan pólók árusítását, amikre Kurt Cobain búcsúlevelét nyomták rá díszítésként. Az ötlet sokakat meglepett, mások pedig egyenesen felháborodtak - sok rajongó a Redditen gyűlt össze, hogy kifejezzék ellenérzéseiket a dologgal kapcsolatban. Egyikük azt írta, hogy ez a dolog nemcsak undorító, hanem a divatipar erkölcsösségét is megkérdőjelezi. Szerinte nagyon gáz, hogy az emberek mire képesek csak azért, hogy növeljék valamicskével a bevételüket. A weboldal illetékesei nem sokkal később intézkedtek az ügyben: már nem lehet tőlük rendelni ilyen pólókat, sőt, az eBay-ről sem, az ott felbukkant példányokat is eltávolították az árukínálatból.
Az 1994. április 5-én elhunyt világsztár halála egyébként azóta is megosztja az embereket. Egyesek szerint öngyilkosság volt, mások kételkednek ebben. De persze van, aki így is, úgy is beszerzi magának a pólót, és hordja is. Szíve joga, de nekünk nem szerepel a kívánságlistánkon...
forrás: www.offline.hu
Egy igazán jó kis csemege a böngészőknek! Egy amerikai oldal megmutatta, az 50 legviccesebb, vagy egyszerűen, legidiótább pólót, amit valaha emberek hordtak. Vannak köztük egészen elképesztőek is! (alul megmutatunk néhányat, hátulról visszafelé)
Ahogy a tél eltűnik, és tavasz lesz , több millió nyári ruhás doboz nyílik ki világszerte. Kicsomagoljuk a rövidnadrágot, a baseball sapkát , és ami a legfontosabb, vicces pólókat . Mindannyiunknak van legalább egy vicces feliratú pólója , sok átlag amerikainak úgy tűnik, hogy a saját szó, kicsit mást jelent. Itt van az 50 legjobb. Néhány vicces , mert tényleg vicces , néhány vicces , mert klasszikus , és számos vicces egyszerűen azért, mert valaki viseli őket . Nyilvánosan. Gyermekek és idősek előtt. Élvezzük hát őket!
50. B@szd meg te kib@szott B@sz@dék
Talán a legagresszívabb póló, amivel valaha találkozhat az ember, ez összegzi legjobban, a hozzáállását minden középiskolásnak az országban. Tragikus, hogy a legtöbb középiskolás nem viselheti a mottóját.
49. Hallgass Ghostface-t
Amikor zenét kell ajánlani valakinek egy pólón, akkor a legjobb, ha közvetlen. Ez a póló inkább javasol, mint inkább parancsol.
48. Jézus a haverom
Úgy tűnhet, elcsépelt, mint a fene, de egy percre ez a póló mindenütt jelen volt. Jézus volt a legmenőbb haver: kemény volt a kísérete, üldözték a hatóságok, és kivégezték, mint egy ősi Tupac-ot.
47. Támogatom a szingli Anyukákat
Egy nagyszerű lehetőség arra, hogy a sztriptíz klubban, mindenki tudja, hogy tisztában vagy a többiek próbálkozásaival, ami rendkívül vicces. Majd miután mind nevettetek, lehet hogy még egy pillanatra el is felejtitek, hogy fizetni kell azért, hogy meztelen nőket nézegettek!
46. A gyűlölködők, gyűlölni fognak
Statler és Waldorf (Muppet Show) voltak az eredeti gyűlölködők, a világnak csak meg kellett várnia, hogy a frázisaik megfeleljenek a személyiségüknek.
45. Mi nem szórakozunk veled zeneileg
Ennek a szövegnek különleges helye van a Complex magazin szívében. Kid Cudi mondta ezt, Wale-ről, egy Complex címlapsztoriban, Cooler Collective egy pólóra is tette. A "beef"-et azóta elfelejtették, de a szlogen él.
44. Crack Kills
Crack kokain megtizedelte a nemzetet belvárosokban a '80 -as években, így természetesen ez egy tökéletes magas labda, egy segges poénra. Ebben az esetben ez Bart Simpsont zúzott halálra egy kövér ember segge, ami szintén egy borzalmas módja a halálnak. (crack=repedés)
43. Egy Tequila, két Tequila, három Tequila, Padló
Ez a fajta az, amelyik azt mondja: "Azért vagyok itt, hogy bulizzak! Továbbá, nem vagyok túl jó a party-arc, ezért valakinek ki kell tisztítania ezt a pólót később." Köszönjük, George Carlin a szlogen.
42. FBI: Női Test Ellenőr (FBI: Female Body Inspector)
Bár minden rendes férfi egy női test ellenőr valamilyen mértékben, csak a legszemtelenebb férfi viseli kényelmesen, ezt a szlogent, egy pólón.
41. Rossz zsaru, nincs fánk!
Ez a póló biztosan szemet szúr a zsaruknak, aki elővárosi tudja, hogy nem féltek gördeszkázni, aminek a zsaruk nem nagyon örülnek. ACAB!
A Humbák Művek új kollekciója
Szerintem nincsen ember az országban, aki ne ismerné Tibi atyát, a népszerű alkoholista figuráját a Facebookról. Minden nap segít minket "bölcs" tanácsaival. De hogyan is született meg Tibi atya figurája, és hogyan került fel jellegzetes képe a pólókra?
Blog
A rajzfilmhősös nyári pólók és az óriás virágokkal díszített felsők mellett idén a vintage fotókkal nyomott pólók is nagyon menőnek számítanak, ezért aztán a francia márka, a Maje az egyik legnépszerűbb francia ikont, Brigitte Bardot-ot nyomta felsőire.
Bár félő, hogy ha Brigitte Bardot-val a felsőnkön jelenünk meg valahol, a saját stílusunk könnnyen háttérbe szorul, úgy tűnik, hogy a divatcég nagyon is jól ráérzett arra, hogy mi kell a mai modern nőnek, mert Bardot-val díszített pólóikat még 185 dollárért, azaz 39700 forintért is viszik, mint a cukrot. Ennyi pénzért választhatunk fekete-fehér és színes fotóval nyomott pólók közül, a mi kedvencünkön a fanatikus állatvédő hírében álló szexi, szőke színésznő egy őzikét csókolgat.
Szőke nős fotóval nyomott pólót árul az Urban Outfitters is, a cég Bruce McBroom Farrah Fawcettről készült, híressé vált poszterét tette a fehér anyagra. Az amerikai színésznő karrierjén jelentősen lendített az őt vörös fürdőruhában ábrázoló poszter, mely több, mint tizenkétmillió példányban kelt el világszerte. Ennek köszönhetően volt Fawcett 1976-tól kezdve három szezonon keresztül a Charlie angyalai című sorozat legnépszerűbb arca.
A hatvankét évesen, rákban elhunyt színésznő fotójával kapható, 24 dolláros (5100 forintos) póló eladásának bevételének nagy részét a Farrah Fawcett Alapítványon keresztül a rákkutatásra fordítják majd.
Botrányos feliratú pólók kerültek forgalomba a híres brit háborús szlogenre hajazva az Amazon netes kereskedésében.